با دانستن مواد غذایی ضد پیری ، جوانی خود را حفظ کنید!

شکلات تلخ همچنین دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است؛ البته به شرطی که واقعا از شکلات تلخ استفاده کنید و مطمئن شوید که قند زیادی در آن وجود ندارد. بهترین چربی های امگا 3 مانند EPA و DHA در ماهی های چرب وجود دارند و مصرف آنها عملکرد حافظه، مغز و قلب را بهبود می بخشند.

اول، حاوی یک آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی به نام آستاگزانتین است که مسئول رنگ صورتی ماهی سالمون است. بادام نوعی آجیل است و پیش از این هم در بخش بررسی خواص بادام در سلامت نمناک آنها پر از ویتامین E، آنتی اکسیدان ها، منیزیم و فیبر هستند. در حالت ایده آل، روغن زیتون فوق بکر فشرده سرد را انتخاب کنید؛ زیرا آنتی اکسیدان بیشتری دارد و کمتر از روغنهایی که با روشهای دیگر استخراج می شوند، فرآوری شده است. بنابراین، اگر میخواهید خطر بیماریهای قلبی را کاهش دهید، روغنهای گیاهی مثل روغن زیتون، روغن هسته انگور، روغن نارگیل و غیره را به چک لیست خرید خانه خود اضافه کنید.

سعی کنید آن را به سالاد یا دیپ اضافه کنید. به عنوان مثال برای مصرف کاهو یا « سبزی خوردن » همراه با غذا ، آن را ریز ریز خرد کنید، خیار، هویج یا سیب را می توانید رنده کنید. در صورتی که مشکلات دندانی دارید برای استفاده از این گروه مواد غذایی، از روش هایی مانند خرد کردن و رنده کردن استفاده کنید. برای بسیاری، این یکی از بهترین خوراکی هایی است که می توانند بخورند. خرید مواد غذایی، یک تجربه شخصی و منحصربهفرد است و هیچ دو لیست خریدی یکسان نیستند.

آن ها خوش مزه و پر از مواد غذایی مانند پتاسیم و ویتامین سی هستند. غذاهای فوری (Fast Food) و سوپ ها را باید از ظرف یک بار مصرف تخلیه و در ظرف دیگری گرم كنيم. در تجویز رژیم های غذایی باید نیازها و محدودیت های هر فرد از جمله قد، وزن، سن، جنس، فعالیت ، ابتلا به فشار خون بالا و یا قند خون بالا مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید