معرفی بهترین مواد غذایی برای داشتن بدنی سالم

سپس بر روی اجاق گاز بگذارید و بعد از داغ شدن روغن، پیاز و سیر را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا مقداری نرم شود. ابتدا پیاز و سیر ها را پوست بگیرید و بشویید و بر روی تخته آشپزخانه با استفاده از یک چاقوی به صورت نگینی خرد کنید. از لفافه و پوشش پلاستیکی در مایکروویو استفاده نکنیم. این ماده سرشار از گلوتاتیون (یک ترکیب پروتئینی کوچک که سموم کبد را از بین می برد) و همچنین فلاونوئیدها و بتا کاروتن است.

این مواد دارای فیبر هستند و باعث کاهش کلسترول و پایین آمدن فشار خون می شوند. به گزارش ایفدونا در بسیاری از کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها معمولا با دو دسته از محصولات که دارای برچسب متمایز کننده ارگانیک و غیر ارگانیک هستند روبرو می شوید.

لوبیا را در قابلمه می ریزیم و روی آن حدودا ۴، ۵ لیوان آب می ریزیم تا جایی که آب کاملا بالای لوبیاها قرار بگیرد و آنرا روی حرارت میزاریم تا بپزد. برای تزئین روی آن می توانید از زرشک و خلال استفاده کنید. برای طرز تهیه ماهی شکم پر به صورت کامل و با نکات طلائی بر روی لینک کلیک کنید.

ماهی شکم پر را هم در فر و هم بدون فر میتوانید درست کنید. در ماهی شکم پر موادی مانند سیر، نعناع و جعفری به همراه گشنیز، انار جنگلی یا رب انار و گردوی خرد شده بریزید. مخلوط زرشک هم نیز مانند مرغ نباید از اطراف دیده بشود پس آن را نیز وسط مایع ته چینتان بریزید. سپس یک تابه مناسب را انتخاب کنید و در آن روغن مایع بریزید.

بهترین روغن پها برای طبخ غذا روغنهایی هستند که اشباع نبوده و پایه گیاهی دارند؛ مصرف روغنهای حیوانی اصلا مناسب یک رژیم غذایی سالم نیستند. هرگز اجازه ندهید گوشت قرمز، گوشت ماکیان یا غذاهای دریایی با گوشت پخته یا هر غذای آماده مصرف دیگری در تماس باشند زیرا این عمل منجر به آلودگی ثانویه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید