ناهار چی بپزم؟

به غیر از لوبیا چشمبلبلی از مرغ، شوید و انواع طعمدهندهها هم در تهیه این غذا میریزند. نخودآب یکی از انواع ناهار ساده، مخصوصا برای کسانی است که میخواهند در کنار سادگی، یک غذای مقوی هم بخورند. در این مقاله قصد داریم به طرز تهیه چندین غذای خوشمزه و متنوع برای وعده ناهار بپردازیم. کرفس را برای سالاد هم استفاده میکنند.

بعد از پخته شدن سیب زمینیها آنها را رنده کرده و با بادمجانهای ساطوری شده مخلوط کنید. یکی دیگر از خورشتهای خوشمزه و خوش رنگ و لعاب برای ناهار ظهر قیمه با سیب زمینی است. خوراک مرغ و لوبیا سبز یکی از خوراکهای راحت و مقوی است که برای ناهار با نان بسیار میچسبد.

برای تهیه کوفته ریزه در مرحله اول پیازها را پوست بگیرید و بشویید. طرز تهیه ماهی شکم پر کمی پیچیده است، اما اگر کمی با دقت آن را انجام دهید، قطعاً به راحتی میتوانید خوشمزهترین ماهی شکم پر عمرتان را آماده کنید. مطالعات نشان می دهد افرادی که غذاهای دریایی زیادی می خورند (به ویژه ماهی) بیشتر عمر می کنند و خطر کمتری از بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی، جنون و افسردگی دارند. حتی بسیاری از بیماری ها با تغییر در رژیم غذایی درمان می شوند.

مواد مغذی موجود در رژیم غذایی مردم کشورهای صنعتی، بیشتر شامل چربی حیوانی، شکر، انرژی، الکل می باشد؛ در حالی که بافت گیاهی، هیدرات کربن و آنتی اکسیدان در آن کمتر به چشم می خورد. برای تهیه آن به تعداد نفرات یک یا چند عدد ران یا کتف مرغ( در صورت دلخواه سینه مرغ) را به همراه آرد سوخاری، تخم مرغ و ادویهجات آماده کنید. دارچین فعالیت مغز را افزایش می دهد، از این رو برای تقویت این عضو می توان از آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید