ناهار چی بپزم ؟

در مقابل موادی مانند قند، شکر ، شربت ، نوشابه و شیرینی ها جزء دسته کربوهیدراتهای ساده هستند که باید کمتر مصرف شوند. سپس این مخلوط را میکوبند تا حالتی نرم و حلیم مانند به خود بگیرد. سپس پیاز را پوست کنده و در یک ظرف دیگر آن را رنده کنید. سپس مرغها را داخل ماهیتابه ریخته و تفت دهید تا کمی مرغها تغییر رنگ دهند.

برای اینکه بوی ضحم مرغ گرفته شود بیشتر تفت داده شود. فسنجان هم میتواند به عنوان یک غذای خوشمزه برای ناهار با برنج سرو شود و هم در سفرههای لوکس مهمانی جایگاه ویژهای داشته باشد. علاوه بر این، مقداری آب گوشت هم در یک ظرف سرو میشود که میتوانید داخل آن هم نان بریزید و میل کنید.

بدون شک شما هم با شنیدن اسم ماکارونی وسوسه شده اید تا این غذای خوشمزه و کم هزینه و سریع را به سرعت در منزل تهیه کنید و در کنار خانواده از سرو آن لذت ببرید. شما میتوانید این کباب را همانند سایر کبابها روی گاز یا منقل درست کنید و از طعم خوشمزه آن به همراه برنج زعفرانی و گوجه کبابی برای ناهار خودمانی و مهمانی لذت ببرید. البته بسته به محل زندگی و نوع ماهی میتوانید مواد داخل آن را تغییر دهید. اما این خمیر را در منزل نیز میتوانید درست کنید.

تحقیقاتی که اخیرا در دانشگاه هاروارد انجام شده نشان می دهد که خوردن آجیل، طول عمر را افزایش می دهد و بر عملکرد شناختی بزرگسالان نیز موثر است. مطالعات نشان می دهد که می تواند به کاهش سطح قند خون و کاهش وزن کم کمک کند.استفاده از آنها در سس سالاد و افزودن طعم به وعده های غذایی بسیار عالی است. خرید نان های سفید مثل نان لواش، نان فانتزی یا باگت را کاهش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید