بلاگر معروف شهرت خود را از کجا به دست آورد؟2024-06-04

بلاگر کیست؟ راهنمای کامل تبدیل شدن به یک بلاگر موفق

شما می‌توانید با دو حساب شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان کار کنید. می‌توانید از این ابزار یافتن اینفلوئنسر برای هدف قرار دادن فالووران در توییتر و اینستاگرام استفاده کنید. اگرچه به دلیل تغییرات در API اینستاگرام، از سال ۲۰۱۷ قابلیت‌های این پلتفرم در مورد اینستاگرام کاهش یافته است.

نگاهی به زندگی بیوتی بلاگر معروف،الناز گلرخ

در زمینه طراحی لباس و معماری تحصیلات خود را به پایان رسانده است. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است.

  • همچنین با ارسال یک توییت از طرف Social Crawlytics اعتبارات جایزه کسب می‌کنید.
  • در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند.
  • {
  • برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند.
  • |}
  • البته در این بین نباید این نکته بدیهی را فراموش کرد که عامل اصلی سواستفاده از کودکان، آزارگران هستند و پلتفرم‌ها صرفاً ابزاری برای پیشبرد مقاصد پلید آن‌ها محسوب می‌شوند.
  • {
  • همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود.
  • |}{
  • النورا گابریلا پونز مارونسه، معروف به لی لی پونز، یکی از معروف‌ترین چهره‌های شبکه‌های اجتماعی است که کار خود را از ساخت ویدیو‌های طنز و خنده‌دار در واین آغاز کرد.
  • |}

مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد. مثل خیلی از سریال‌های دیرگ فریبا هم از ضعف فیلنامه رنج می‌برد و همین باعث شده که تلاش‌های عوامل فیلم به هدر رود.

شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. هرچند پلتفرم‌ها برای محافظت از کودکان، روش‌های متعددی به کار گرفته‌اند، قابلیت‌هایی مانند ارسال کامنت‌های عمومی و پیام مستقیم، همچنان کودکان را در معرض خطر سواستفاده قرار می‌دهد. همچنین، در مقیاس وسیع، پلتفرم‌ها از شناسایی و حذف فعالیت‌های مضر عاجز هستند.

در نتیجه، شما برای استراتژی تولید محتوای خود می‌توانید از آن ایده بگیرید. بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند. محتوای آنها معمولاً کیفیت بالایی دارد و از ابزارهای حرفه ای برای تولید محتوا استفاده میکنند.

بلاگری حرفه ای بسیار رقابتی است و باید محتوای شما متمایز باشد تا بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید، این اتفاق بدون مطالعه و پژوهش مستمر و تماشا و تحلیل محتواهای حوزه فعالیت شما ممکن نیست. ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد.

همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند. اما فرانسیس چمبرلین، متولد سال 2001 در آمریکاست که کار خود را از انتشار پادکست‌های هفتگی در یوتیوب آغاز کرد. او بعدها وارد اینستاگرام شد و شروع به ساخت ولاگ‌های سرگرم‌کننده و داستان‌های اینستاگرامی در مورد زندگی خود نمود. در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایف‌استایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیج‌های مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است.

برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد. در سوی دیگر این معادله، الگوریتم‌ها هستند که برای افزایش تعامل طراحی شده‌اند و بی‌توجه به ریسک‌های احتمالی، محتوای مربوط به کودکان را به مخاطبان بیشتری نمایش می‌دهند. این روند والدین را تشویق می‌کند تا لحظات بیشتری از زندگی خصوصی کودکانشان را با میلیون‌ها غریبه در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. فریبا در نقد شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند تا ریشه آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای را مجازی را به مخاطب نشان دهد اما به اندازه‌ای این روند با کلیشه همراه شده که باورپذیری ندارد. ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت ایرانی، فعالیت هنری خود را در دهه ۴۰ با رادیو شروع کرد، اما با بازی در «آرامش» به کارگردانی ناصر تقوایی به شهرت رسید.

او با طراحی لباس‌هایی که با توجه به تناسب با شخصیت فردی و رویداد های خاص،زیبا و البته منحصر به فرد هستند، موفق شده است نظرات خوبی را از سوی کارشناسان وعلاقه‌مندان به مد و فشن به دست آورد. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانسته‌اند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند. این دسته از افراد با اشتراک‌گذاری تجربیات خود در زمینه‌های مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کرده‌اند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. او تاکنون با برندهای معتبری همچون شنل و تام فورد همکاری کرده است. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد می‌کند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

او همچنین یک خط تولید اسباب‌بازی دارد که در فروشگاه‌هایی مانند تارگت و والمارت به فروش می‌رسد. Podbay.fm مفید است زیرا پادکست‌ها را در ژانرهای مختلف رتبه‌بندی می‌کند. دسته‌ای را جستجو کنید که به بهترین وجه متناسب با جایگاه شما است. ممکن است بخواهید پادکستی را پیدا کنید که از قالب مصاحبه استفاده می‌کند تا بتوانید از میزبان درخواست کنید تا شما را به لیست مصاحبه پادکست مربوطه اضافه نماید. اگر از توضیحات در Podbay.fm مشخص نیست که آیا یک پادکست خاص از فرمت مصاحبه استفاده می‌کند یا نه، می‌توانید پادکست را در iTunes یا Stitcher جستجو کنید.

بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید. با افزایش تعداد دنبال کنندگان، فرصت های همکاری با برندها، تبلیغات و کسب درآمد برای شما فراهم میشود که بدان اشاره کردیم. همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد. یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد. ندا یاسی میز از جمله بلاگرهایی است که توانسته کاربران زیادی را در شبکه‌ های اجتماعی به سمت خود جلب کند و این تعداد زیاد دنبال کننده یک فرصت مناسب برای تبلیغ سایت شرط بندی او می ‌باشد.

{
    {
  • او در ابتدا کار خود را با نوشتن در مورد مد آغاز کرد و به تدریج با راه‌اندازی وبلاگ شخصی خود به شهرت رسید.
  • |}{
  • بنابراین، به عنوان مثال، می‌توانید رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که موفق‌ترین محتوای آنها چه بوده است.
  • |}
  • برندهای هنری با محتوای طنز و پرتعامل این کمدین محبوب‌تر می‌شوند.
  • در ادامه، به بررسی زندگی، فعالیت‌ها و تأثیرگذاری او در دنیای مد و فشن و حضور او در مراسم‌های مختلف می‌پردازیم.
  • {
  • او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد.
  • |}
  • اپل و گوگل معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ درصد از درآمد خریدهای درون‌برنامه‌ای را برای خودشان برمی‌دارند و به‌طور غیرمستقیم، در درآمد این جنایت سهیم می‌شوند.
|}

برخی از بلاگرهای لایف استایل، روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی می‌کنند. در سال‌های اخیر، به ویژه با همه‌گیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید می‌کنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته می‌شوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد. «مرمر یعقوبی» با اشتراک‌گذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کرده است.

بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه ‌های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می ‌کنند.

یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکه‌های اجتماعی هم طرف‌داران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپخت‌های خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می‌ کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می ‌باشد. بنابراین برای مشاهده کلیپ‌ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می ‌باشد.

یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد. او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است.

  • در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد.
  • {
  • ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است.
  • |}
  • تا جایی که بسیاری از آنان مورد توجه فیلم‌سازان و صاحبان برندها قرار گرفته و از این طریق وارد دنیای حقیقی و کسب درآمدهای کلان شدند.
  • {
  • سپس آن‌ها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند.
  • |}{
  • در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه ‌های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند.
  • |}
  • آن‌ها همچنین شواهدی یافتند که نشان می‌داد برخی والدین، دخترانشان را مجبور به تعامل با پیام‌های جنسی می‌کردند.

تعامل با مخاطبان

او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند.

صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است. افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند. البته او ابتدا با آموزش ترکیب ماسک ‌های مختلف به روش خانگی شهرت یافت، اما بعدها نحوه صحیح آرایش و حتی روش ‌هایی برای نحوه درست سر کردن روسری و توربان را نیز به طرفدارانش آموزش داد. ملینا تاج نیز از جمله بلاگرهایی است که در شهر دبی اقامت دارد و سال‌ های زیادی است که به این شهر مهاجرت کرده است.

سریال یک نگاه امنیتی داستان زندگی یک بلاگر فضای مجازی را روایت می‌کند که با مشلات زیادی دست و پنچه نرم می‌کند. فریبا با بازی ساناز سعیدی که فعالیت هایش را تحت نظر آژانس تبلیغاتی سوگند انجام میدهد با تهدیداتی مواجه شده که زندگی او را مختل کرده برای همین به پلیس مراجعه می‌کند. رفتن فریبا پیش پلیس ابعاد جدیدی از پرونده را نشان می‌دهد که او ناخواسته درگیر یک پرونده شرط بندی و قمار شده است.

{
  • تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است.
  • ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.
  • ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده می‌شوند.
  • {
  • این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند.
  • |}{
  • می‌توانید از آن برای دیدن گیرندگان ایمیل، حساب‌های اجتماعی LinkedIn و اتصالات Facebook و به‌روزرسانی‌ها در یک نوار کناری استفاده نمایید.
  • |}{
  • اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند.
  • |}
|} {

تبلیغات متنی

|}

در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم. تارا سیگاری یکی از بلاگرهای مد و فشن موفق ایرانی است که در سال‌های اخیر با تولید محتوای خلاقانه و جذاب در حوزه سبک زندگی، مد و زیبایی به شهرت زیادی دست یافته است. او توانسته با ترکیب مهارت‌های خود در زمینه استایل و ارتباطات اجتماعی، جایگاه برجسته‌ای در فضای مجازی به‌دست آورد.

کایلا در حال حاضر بیش از 12 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. لوگان پاول، یوتیوبر معروف آمریکایی، از دیگر افرادی است که کار خود را با ساخت ویدیو برای شبکه اجتماعی واین آغاز کرد و پس از آن به فیسبوک و یوتیوب پیوست. ویدیوهای کمدی و گاها عجیب پاول طرفداران بسیاری پیدا کرد و باعث شهرت او در شبکه‌های اجتماعی شد و او را به یکی از ستارگان یوتیوب تبدیل کرد.

بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد.

شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی می‌کند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکننده‌های زیادی را به خود جذب کنند. زیرا افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پست‌ها و استوری‌های آن‌ها دیدن کنند. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روش‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است. تهران با داشتن بلاگرهای فعال در زمینه‌های مختلف، فرصت‌های زیادی برای برندها فراهم می‌آورد تا پیام خود را به شکل هدفمند به مخاطبان مناسب منتقل کنند. در ادامه، نگاهی به لیست بلاگرهای تهرانی برای تبلیغات خواهیم داشت. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است.

    {
  • او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود.
  • |}
  • او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد.
  • {
  • ما الزامات سختگیرانه‌ای برای اپلیکیشن‌های دارای تعاملات شخصی با کاربران داریم.
  • |}
  • در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم.
  • {
  • این نوع از بلاگری یکی از پر طرفدارترین‌ها در بین افراد است زیرا در زمینه‌های مختلفی مانند تمرینات بدنی، نکات تغذیه، اخبار ورزشی و رویداد ورزشی فعالیت دارند.
  • |}
  • فود بلاگرها افرادی هستند که به عنوان تستر غذا در اینستاگرام و شبکه های مجازی مشغول به فعالیت هستند.

AspireIQ خود را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی هوشمندانه تعریف می‌کند. از بلاگرهای موفق در حوزه تکنولوژی می‌توان به مهدی شجاری، محسن حبیبی راد و پیمان حسینی اشاره کرد. از انواع بلاگرهای لایف استایل می توان به شبنم شاهرخی، سها رشیدی و آیروس ملودی اشاره کرد. بلاگرها از ابزارهایی مانند WordPress، Google Analytics و ابزارهای SEO برای مدیریت محتوا استفاده میکنند. آنها اخبار و تحلیل هایی از دنیای فناوری، بررسی محصولات جدید، و راهنمایی هایی برای استفاده از ابزارهای دیجیتال ارائه میدهند.

به عنوان مثال، این بدان معنی است که شما می‌توانید دوستان فیسبوک مشترک را برای شخصی که با آن در LinkedIn ارتباط برقرار می‌کنید، ببینید. اگر می‌خواهید از تمام امکانات آن استفاده کنید، مجبور به خرید یک طرح هستید. این هزینه فقط برای نرم‌افزاری است که به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های جامعه و تأثیرگذار خود را مقیاس‌بندی کنید. اگر شما یک بیزنس آنلاین فعال هستید، ممکن است بدانید که بهترین اینفلوئنسرها چه کسانی هستند. خوشبختانه انواع ابزار یافتن اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی برای کمک به شما وجود دارد. در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند.

به طور مثال راجع به چاقی و لاغری افراد و ارائه راه کارهای صحیح به بررسی می پردازند. به عنوان مثال برخی از بلاگرها دوره‌های رژیم غذایی مانند کتوژنیک را تبلیغ می‌کنند، برخی اطلاعات دارویی خوبی دارند و بهترین کرم‌ها و مواد آرایشی را تبلیغ می‌کنند. بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کننده‌های زیادی دارد. اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند.

در این مقاله تعدادی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اینفلوئنسرهایی که در این بخش معرفی کردیم افرادی بودند که کار خود را از ساخت ویدیو و بلاگ‌نویسی در شبکه‌های اجتماعی آغاز کردند و از این طریق به شهرت رسیدند. تا جایی که بسیاری از آنان مورد توجه فیلم‌سازان و صاحبان برندها قرار گرفته و از این طریق وارد دنیای حقیقی و کسب درآمدهای کلان شدند. اگر شما نیز در زمینه بلاگ‌نویسی مهارت دارید و می‌توانید محتوای خلاقانه و جذاب تولید کنید، همین الان دست بکار شوید و نام خود را در لیست معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا به ثبت برسانید. اگر اهل دنیای مجازی باشید و ارتباط خوبی با شبکه‌های اجتماعی برقرار کرده باشید، حتما واژه اینفلوئنسر را زیاد شنیده‌اید و چند اینفلوئنسر معروف را نیز دنبال می‌کنید. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در دنیای مجازی مخاطبین بسیاری دارند و از طریق فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، کسب درآمد می‌کنند.

بلاگری انواع مختلفی دارد و اغلب بلاگرها در یک زمینه خاص مشغول هستند. به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید. اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است. او با تولید محتوای تخصصی و تحلیلی در مورد گجت ها، نرم افزار ها و جدیدترین فناوری ها، توانسته است توجه زیادی را جلب کند. پس از انتخاب موضوع، باید یک پلتفرم مناسب برای انتشار محتوای خود پیدا کنید. وردپرس، بلاگ و یا شبکه های اجتماعی ای مثل اینستاگرام یا یوتیوب از محبوب ترین ابزارها برای شروع کار شما هستند.

اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید. یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند.

{
    {
  • برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد.
  • |}
  • لیزا یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که بیش از 18 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.
  • {
  • البته این شرایط معمولاً برای بلاگرهای داخل ایران کمی سخت می‌ باشد.
  • |}
  • همچنین می‌توانید با استفاده از معیارهایی مانند مکان، جایگاه اجتماعی یا تعداد دنبال کنندگان، جستجوی خود را حتی بیشتر در اینستاگرام محدود کنید.
  • سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند.
  • {
  • تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می ‌کنند.
  • |}
|}

او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد.

Storyclash همچنین یک ابزار Visual Influencer Discovery رایگان ارائه می‌دهد که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. این به شما کمک می‌کند تا با توصیف نوع محتوای بصری مورد نظرتان، influencer عالی را محدود کنید. سپس این ابزار لیستی از پست‌های اینستاگرام را که با توضیحات مطابقت دارند، نمایش می‌دهد، بنابراین می‌توانید کریتورهای تأثیرگذاری را پیدا کنید که محتوای آنها با دیدگاه شما همسو است. با استفاده از این ابزار فالوورهای اینفلوئنسرها به طور همزمان در کنار اکانت و پروفایلشان مورد بررسی قرار می‌گیرند که این موارد نشان‌دهنده رشد او نیز می‌باشد.

«والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاه‌های دکوراسیون کاربردی و مفید است. با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند.

این سریال از دریچه نگاه صداوسیما به چالش‌های جدید فضای مجازی و تأثیر آن بر زندگی روزمره نگاهی اندتاخته و درگیر برخی داستان‌های پلیسی هم شده است. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد متا از خطرات اینستاگرام برای کودکان به خوبی آگاه بوده است. در یک مطالعه داخلی در سال ۲۰۲۰ مشخص شد این شرکت ۵۰۰ هزار حساب کاربری کودک در اینستاگرام را شناسایی کرده بود که به‌طور روزانه با تعاملات «نامناسب» درگیر بودند. تایمز فروشگاه‌های اپل و گوگل را برای پیدا کردن اپلیکیشن‌های استریم ویدیو زیرورو کرد و در همان جستجوی اول، به بیش از ۸۰ اپلیکیشن برخورد که کودکان، محتوای تبلیغاتی‌شان را تشکیل می‌دادند. اپل و گوگل معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ درصد از درآمد خریدهای درون‌برنامه‌ای را برای خودشان برمی‌دارند و به‌طور غیرمستقیم، در درآمد این جنایت سهیم می‌شوند.

سروین بیات خواهر بازیگر مشهور ساره بیات و همسر رضا قوچان‌نژاد است. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. با این حال خود فریبا و خلق و خویی که در شخصیت‌پردازی او وجود دارد توانسته به نقش نزدیک باشد اما شخصیت ترنم هنوز در برخی صحنه‌ها بلاتکلیف است. شاید به تصویر کشیدن زندگی یک بلاگر، چالش‌هایی که دارد و سبک زندگی او هنوز برای تصویری شدن در تلویزیون ملاحظاتی داشته باشد که باعث محافظه کاری کارگردانان یا فیلمنامه نویسان شود. در این مجموعه، بازیگران همچون علیرضا خمسه، محمود پاک‌نیت، ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، ساناز سعیدی، نسیم ادبی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند.

در حالی که در کشورهای دیگر بلاگری از طریق وبلاگ نویسی و تولید محتوای متنی شروع شد، در ایران بلاگری بیشتر به شکل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب شناخته می‌شود. صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی می‌کند. صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند.

بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد. فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد.

او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمی‌دهند. او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. پس اگر با چشم‌ و گوش‌ بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کم‌کم از اعتماد طرف‌داران به شما کاسته می‌شود.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگر